Tvärreds Idrottsförening

Välkommen som medlem i Tvärreds IF!

Ett medlemskap i Tvärreds IF ger dig möjlighet att delta i någon av alla våra aktiviteter och vara med i arrangemang och gemensamma trivselaktiviteter. Är du aktiv inom föreningen och är med på någon av våra aktiviteter är medlemskap obligatoriskt. Medlemskapet innehåller också en försäkring som är viktig för din eller dina barns säkerhet under träning och tävling samt resor till och från arrangemang.

Medlemsavgiften behövs för att vi ska kunna driva vår verksamhet för barn, ungdomar och vuxna. Det är också en av de intäktskällor som behövs för att finansiera kostnader som föreningen har för att underhålla anläggningen i form av klubbstuga, planer och elljusspår.

Bli medlem genom att klicka på ikonen "BLI MEDLEM" här på hemsidan och följ instruktionerna.

Kostnad medlemskap

300 kr per år per person eller 600 kr per år för familj (boende vid samma adress, oavsett antal). Ev. administrationsavgifter tillkommer.

För aktiviteter inom gymnastik/motion har vi en träningsavgift för vuxna som är 500 kr för helår eller 300 kr för halvår. Ungdomar (över 12 år) och pensionärer betalar 250 kr för helår eller 150 kr för halvår.

Vill du kanske vara stödmedlem? Har du varit aktiv tidigare, kanske är du anhörig till någon aktiv eller helt enkelt tycker att föreningen fyller en viktig funktion i Tvärred är du välkommen att stödja föreningen genom ett stödmedlemskap. Stödmedlem kan man bli för 100 kr och det är ett bra sätt att hjälpa oss att kunna upprätthålla en bra verksamhet i Tvärreds IF.

Som medlem i Tvärreds IF uppmuntras du att engagera dig i klubbens verksamhet och i de arrangemang där klubben är medarrangörer.

Klicka för att bli medlem